Esemény neve | THE EFFECT OF LONG-TERM CUSTOMER RELATIONSHIPS |
---|---|
Időpont | 2016. Október 27. 16:00 - 17:30 |
Kategória | Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar |
Típus | Rendezvények |
Helyszín | Széchenyi István University, VIP room |
THE EFFECT OF LONG-TERM CUSTOMER RELATIONSHIPS AS WELL AS CUSTOMER-RELATED BUSINESS UNCERTAINTY ON 3RD PARTY PERFORMANCE PRESENTER: MARKKU J. KUULA, Professor and Department Head, School of Business, Aalto University ORGANIZER: Prof. Gyula Vastag, SzEEDSM Program Director DATE AND TIME: OCTOBER 27 (Thursday), 4:00 – 5:30 PM (presentation and discussion) 5:30 – 6:00 networking event (snacks and refreshments will be provided) LOCATION: Széchenyi István University, VIP room. |
|
Esemény küldése e-mailben | E-mail cím |
Esemény importálása saját naptárba | letöltés |
DIGITÁLIS JÁRMŰIPARI KUTATÁSOK A SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEMEN - ONLINE
2021. május 26-28.
Kattintson a program eléréséhez
Tevékenységeink
- AUTONÓM / ÖNVEZETŐ RENDSZEREK KUTATÁSA
- NEURÁLIS HÁLÓZATOK ÉS MESTERSÉGES INTELLIGENCIA ALKALMAZÁSFEJLESZTÉS
- VILLAMOS GÉPEK KUTATÁS-FEJLESZTÉSE
- MOTORVEZÉRLŐ RENDSZEREK FEJLESZTÉSE
- JÁRMŰIRÁNYÍTÓ RENDSZEREK KUTATÁSFEJLESZTÉSE
- ENERGIATÁROLÓ-RENDSZEREK FEJLESZTÉSE
- KIEGÉSZÍTŐ ELEKTROMOS RENDSZEREK FEJLESZTÉSE